• slide 6

    VW Golf GTI GTX3076 0-402m@10.8sec 2WD TSI World Record

  • Slide 2

    VW Golf GTI PTE6466 750hp

  • Slide5

    VW Golf GTI PTE 6266 877Hp

  • Slide 4

    VW Polo GTI PTE 5130 setup

  • Slide 3

    VW Golf GTI GTX3071 setup 

  • Slide 1

    Abarth Grande Punto PTE 5128 418whp

Κατασκευαστές

Motor

Marine

Audi S3 1.8T - PTE 6262

Πλήρης μηχανική βελτίωση του κινητήρα 1.8Τ 20ν με τούρμπο PTE 6262 και υπερκυβισμό στα 2008cc.

 

 

 

 

Χαρακτηριστικά εργοστασιακού κινητήρα:    

Χωρητικοτητα: 1781cc                           
Διάμετρος χ διαδρομή: 81 x 86.4 (mm)
Σχέση συμπίεσης: 9.1:1
Υπερσυμπιεστης: KKK K04

Μέγιστη πίεση: 1bar@2200 rpm
Σταθερή πίεση:0.9bar
Πίεση στον κόφτη:0.8bar
Κόφτης στροφών: 6500 rpm

Ιπποδύναμη: 224hp
Ροπή: 290Nm

 

 

 

Βελτιώσεις κινητήρα:

-σφυρήλατα πιστόνια

-σφυρήλατες μπιέλες

-Block guard

-καπάκι AGU με ροική εξέλιξη

-πλήρης εξάτμιση 76mm 

-Dbillas stage 2 εκκεντροφόροι

- μπέκID 1000 

-πολλαπλή εισαγωγής SEM 

-Precision 6262 turbo (non billet)

-χταπόδι

-Precision external wastegate

-intercooler

 

 

Απόδοση κινητήρα:

Μέγιστη πίεση: 2.5bar@4500 rpm
Σταθερή πίεση:2.4bar
Πίεση στον κόφτη:2.3bar
Κόφτης στροφών: 8500 rpm

Ιπποδύναμη: 660hp
Ροπή: 710Nm

 

 

Αναβάθμιση λογισμικού:

-Ενεργοποίηση της λειτουργίας antilag-Launch Control με την χρήση ignition cut και advance timing retard με αποτέλεσμα το S3 να ξεκινάει από στάση με πίεση 1.5bar. H συγκεκριμένη λειτουργία είναι user Setable καθώς ο οδηγός ανά πάσα στιγμή μπορεί να επιλέξει διαφορετικές Launch RPM χωρίς να χρειαστεί να γίνει reflash στην ECU.

-Ενεργοποίηση Flatshift - Shift cut.

-Ενεργοποίηση λειτουργίας Knock Warning
Σε περίπτωση υψηλών advance timing retard η λιχνία Check Engine ειδοποιεί αναβοσβήνοντας γρηγορα

Multimap Switching feature

map 1 - 95oct
map 2 - 100oct
map 3 - 100oct + watermethanol

Find us on Facebook
Visit our Youtube Channel