• Slide5

    VW Golf GTI PTE 6266 877Hp

  • Slide 1

    Abarth Grande Punto PTE 5128 418whp

  • Slide 4

    VW Polo GTI PTE 5130 setup

  • Slide 3

    VW Golf GTI GTX3071 setup 

  • slide 6

    VW Golf GTI GTX3076 0-402m@10.8sec 2WD TSI World Record

Κατασκευαστές

Motor

Marine

Peugeot 207 RC - Garrett GT28RS

Βελτίωση μέχρι 370 άλογα για το Peugeot 207 RC Le Mans με setup GT28RS + WMi.

 

 

 

 

 

Χαρακτηριστικά εργοστασιακού κινητήρα:    

Χωρητικοτητα: 1598cc                          
Διάμετρος χ διαδρομή: 77 x 85.8 (mm)
Σχέση συμπίεσης: 10.5:1
Υπερσυμπιεστης: KKK K03

Μέγιστη πίεση: 1bar@1700 rpm
Σταθερή πίεση:0.8bar
Πίεση στον κόφτη:0.6bar
Κόφτης στροφών: 6500 rpm

Ιπποδύναμη: 175hp
Ροπή: 260Nm

 

Βελτιώσεις κινητήρα:

-Σφυριλατα εμβολα και μπιελες
-GT28RS Turbo
-External 38mm 
-IC Ibiza Cupra
-3bar MAP sensors
-WaterMethanol injection
-Λογισμικό για 100oct + WMi

Απόδοση κινητήρα:

Μέγιστη πίεση: 1.5 (1.8 with WMi) bar@3300 rpm 
Σταθερή πίεση:1.5 (1.8 with WMi) bar
Πίεση στον κόφτη:1.5 (1.8 with WMi) bar 
Κόφτης στροφών: 7300 rpm

Ιπποδύναμη: 370Hp
Ροπή: 430Nm

Αναβάθμιση λογισμικού:

Ο κόφτης στροφών περιορίστηκε στις 7300RPM λόγω εργοστασιακής κεφαλής ενώ η πίεση της 28RS
 φτάνει στο μέγιστο της το 1.8bar. To ρύθμισμα έχει γίνει με 100αρα μεχρι 1.5bar ενω στο 1.8bar η χρηση
 WMi είναι αποκλειστική.

 Ο 3bar MAP sensor τοποθετήθηκε ώστε να υπάρχει έλεγχος φορτίου μετά το 1.5bar καθώς ο εργοστασιακός
 μετρούσε μεχρι 1.55bar.

 Mε αρκετό R&D στον μεταβλητό χρονισμό πετύχαμε αρκετά γρηγορότερο spool ενω peak δυναμης έχουμε
 ακριβως στον κόφτη στροφών (7300RPM).

Χρηση 98/100 οκτανιων. 

Find us on Facebook
Visit our Youtube Channel