• Slide5

    VW Golf GTI PTE 6266 877Hp

  • Slide 1

    Abarth Grande Punto PTE 5128 418whp

  • Slide 4

    VW Polo GTI PTE 5130 setup

  • Slide 3

    VW Golf GTI GTX3071 setup 

  • slide 6

    VW Golf GTI GTX3076 0-402m@10.8sec 2WD TSI World Record

Κατασκευαστές

Motor

Marine

Peugeot 308 1.6THP 150 & 156hp - Stage 1 & 2

Στάδια βελτίωσης από 185 έως 205 ίππους για τον κινητήρα 1.6THP του Peugeot 308 GT.

Παρακάτω θα βρείτε τις stage 1 και stage 2 αναβαθμίσεις.

 

 

Χαρακτηριστικά εργοστασιακού κινητήρα:    

Χωρητικοτητα: 1598cc                          
Διάμετρος χ διαδρομή: 77 x 85.8 (mm)
Σχέση συμπίεσης: 10.5:1
Υπερσυμπιεστης: KKK K03

Μέγιστη πίεση: 0.8bar@1400 rpm
Σταθερή πίεση:0.6bar
Πίεση στον κόφτη:0.4bar
Κόφτης στροφών: 6500 rpm

Ιπποδύναμη: 140, 150 & 156hp
Ροπή: 240Nm

 

Stage 1:

Βελτιώσεις κινητήρα:

-Stage 1 Software upgrade

Απόδοση κινητήρα:

Μέγιστη πίεση: 1.15bar@1400 rpm 
Σταθερή πίεση:1bar 
Πίεση στον κόφτη:0.8bar 
Κόφτης στροφών: 7000 rpm

Ιπποδύναμη: 185Hp
Ροπή: 300Nm

 



Stage 2:


Βελτιώσεις κινητήρα:

-Ελεύθερο σύστημα εισαγωγής αέρα
-Πλήρης εξάτμιση 63.5mm με ελεύθερο καταλύτη
-Μεγαλύτερο intercooler
-Stage 2 Software upgrade

Απόδοση κινητήρα:

Μέγιστη πίεση: 1.25bar@1400 rpm 
Σταθερή πίεση:1.1bar 
Πίεση στον κόφτη:0.9bar 
Κόφτης στροφών: 7000 rpm

Εκτιμώμενη ιπποδύναμη: 200 Hp
Εκτιμώμενη ροπή: 320 Nm

Dyno:

 

 

 

 

Αναβάθμιση λογισμικού:

Η πίεση της μπεκέριας στις υψηλές RPM ρυθμίστηκε στα 130bar.

Ρυθμίστηκε κ ο μεταβλητός χρονισμός δίνοντας μεγαλύτερη γωνία overlap απο τις 4000RPM, ΑΙΣΘΗΤΟ το αποτέλεσμα δυνατότερου "τραβήγματος" απο τις 4000rpm σε σχέση με τις εργοστασιακές γωνίες!

Χρηση 95/100 οκτανιων. 

Find us on Facebook
Visit our Youtube Channel