Στάδια βελτίωσης από 185 έως 200 ίππους για τον κινητήρα 1.6THP του Peugeot 308 GT.
Παρακάτω θα βρείτε τις stage 1 και stage 2 αναβαθμίσεις.
Χαρακτηριστικά εργοστασιακού κινητήρα:
Χωρητικοτητα: 1598cc Διάμετρος χ διαδρομή: 77 x 85.8 (mm) Σχέση συμπίεσης: 10.5:1 Υπερσυμπιεστης: KKK K03
Μέγιστη πίεση: 0.8bar@1400 rpm Σταθερή πίεση:0.6bar Πίεση στον κόφτη:0.4bar Κόφτης στροφών: 6500 rpm
Ιπποδύναμη: 156hp Ροπή: 240Nm
Stage 1:
Βελτιώσεις κινητήρα:
-Stage 1 Software upgrade
Απόδοση κινητήρα:
Μέγιστη πίεση: 1.15bar@1400 rpm Σταθερή πίεση:1bar Πίεση στον κόφτη:0.8bar Κόφτης στροφών: 7000 rpm
Ιπποδύναμη: 185Hp Ροπή: 300Nm
Stage 2:
Βελτιώσεις κινητήρα:
-Ελεύθερο σύστημα εισαγωγής αέρα -Πλήρης εξάτμιση 63.5mm με ελεύθερο καταλύτη -Μεγαλύτερο intercooler -Stage 2 Software upgrade
Απόδοση κινητήρα:
Μέγιστη πίεση: 1.25bar@1400 rpm Σταθερή πίεση:1.1bar Πίεση στον κόφτη:0.9bar Κόφτης στροφών: 7000 rpm
Εκτιμώμενη ιπποδύναμη: 200 Hp Εκτιμώμενη ροπή: 320 Nm
Dyno:
Αναβάθμιση λογισμικού:
Η πίεση της μπεκέριας στις υψηλές RPM ρυθμίστηκε στα 130bar
Ρυθμίστηκε κ ο μεταβλητός χρονισμός δίνοντας μεγαλύτερη γωνία overlap απο τις 4000RPM, ΑΙΣΘΗΤΟ το αποτέλεσμα δυνατότερου "τραβήγματος" απο τις 4000rpm σε σχέση με τις εργοστασιακές γωνίες!
Χρηση 95/100 οκτανιων |