• Slide5

    VW Golf GTI PTE 6266 877Hp

  • Slide 1

    Abarth Grande Punto PTE 5128 418whp

  • Slide 4

    VW Polo GTI PTE 5130 setup

  • Slide 3

    VW Golf GTI GTX3071 setup 

  • slide 6

    VW Golf GTI GTX3076 0-402m@10.8sec 2WD TSI World Record

Κατασκευαστές

Motor

Marine

Abarth 595 Turismo/Competizione 1.4 T-Jet 135 & 160Hp - Stage 1 & 2

Στάδια βελτίωσης από 180 εως 185 ίππους για τον κινητήρα 1.4 T-Jet του 595 Turismo/Competizione.

Παρακάτω θα βρείτε την αναβαθμίση Stage 1.





Χαρακτηριστικά εργοστασιακού κινητήρα
:    

Χωρητικοτητα: 1368cc                           
Διάμετρος χ διαδρομή: 72 x 84 (mm)
Σχέση συμπίεσης: 9.8:1
Υπερσυμπιεστης: IHI RHF3-P

Μέγιστη πίεση: 1.3bar@3000 rpm
Σταθερή πίεση:0.9bar
Πίεση στον κόφτη:0.6bar
Κόφτης στροφών: 6500 rpm

Ιπποδύναμη: 135hp & 160 Hp
Ροπή: 206Nm & 230Nm

 

Stage 1:

Βελτιώσεις κινητήρα:

-Stage 1 Software upgrade

Απόδοση κινητήρα:
Μέγιστη πίεση: 1.3bar@2200 rpm 
Σταθερή πίεση:1bar 
Πίεση στον κόφτη:0.85bar 
Κόφτης στροφών: 6500 rpm

Ιπποδύναμη: 180hp
Ροπή: 285Nm

 

Stage 2:

Βελτιώσεις κινητήρα:

-Air filter
-Full 63.5mm exhaust
-Stage 2 Software upgrade

Απόδοση κινητήρα:
Μέγιστη πίεση: 1.5bar@2500 rpm 
Σταθερή πίεση:1.3bar 
Πίεση στον κόφτη:0.9bar
Κόφτης στροφών: 6500 rpm

Ιπποδύναμη: 185hp
Ροπή: 297Nm

Dyno:

 

 

 

 

 






Αναβάθμιση λογισμικού:

Ρυθμίστηκε το Sport ON να δίνει τα μέγιστα το μοτέρ με πίεση υπερπλήρωσης 1.5bar overboost, 1.2 σταθερό, 0.85 στις 6000rpm. Στο Sport OFF μπορούμε να έχουμε πολλές επιλογές. Προτείνεται να αφήνεται στις εργοστασιακές ρυθμίσεις ή να δίνεται λίγο overboost για να ευνοούνται οι προσπεράσεις ή να ρυθμιστει ως γραμμικο χωρις over. Επίσης μπορεί να ρυθμιστεί ξεχωριστά για το Sport ON/OFF η απόκριση της πεταλούδας γκαζιού.

Τrack use:

Στην περίπτωση αυτη έχουμε το ίδιο setup και η διαφορα ειναι στην ρύθμιση του προγράμματος καταργώντας την λειτουργεια overboost και έχοντας σταθερή πιεση 1.3bar απο χαμηλα μεχρι κ τις 5000RPM ενω σταδιακα ψηλα πεφτει στο 1.05bar. Ετσι περιορίζεται η ροπή στα 27kgm αποτρέποντας τα άσκοπα σπινιαρίσματα! Επίσης ενεργοποιούμε την επιλογή left foot braking για καλύτερο έλεγχο του αυτοκινήτου στις στροφές από τους πιο έμπειρους οδηγούς!

Τέλος μπορούν να τοποθετηθούν κ οι εργοστασιακές ρυθμίσεις του Τurismo!

Το Boost Control γίνεται μέσω του εργοστασιακού εγκεφάλου και της βαλβίδας Ν75

Χρηση 95/100 οκτανιων

Special features:

* Antilag Launch Control
* Flatshift/No Lift Shift

 

Find us on Facebook
Visit our Youtube Channel