• Slide5

    VW Golf GTI PTE 6266 877Hp

  • Slide 1

    Abarth Grande Punto PTE 5128 418whp

  • Slide 4

    VW Polo GTI PTE 5130 setup

  • Slide 3

    VW Golf GTI GTX3071 setup 

  • slide 6

    VW Golf GTI GTX3076 0-402m@10.8sec 2WD TSI World Record

Κατασκευαστές

Motor

Marine

Abarth 595 Competizione 1.4 T-Jet 180Hp - Stage 1

595 1

Bελτίωση εως 225 ίππους για τον κινητήρα 1.4 T-Jet του 595 Competizione.

Παρακάτω θα βρείτε την αναβαθμίση Stage 1.





Χαρακτηριστικά εργοστασιακού κινητήρα:    

Χωρητικοτητα: 1368cc                           
Διάμετρος χ διαδρομή: 72 x 84 (mm)
Σχέση συμπίεσης: 9.8:1
Υπερσυμπιεστης: Garrett GT1446

Μέγιστη πίεση: 1.6bar@3100 rpm
Σταθερή πίεση:1.3bar
Πίεση στον κόφτη:1bar
Κόφτης στροφών: 6900 rpm

Ιπποδύναμη: 180hp
Ροπή: 285Nm

 

Stage 1:

Βελτιώσεις κινητήρα:

-Stage 1 Software upgrade

Απόδοση κινητήρα:

Μέγιστη πίεση: 1.6bar@3100 rpm
Σταθερή πίεση:1.45bar
Πίεση στον κόφτη:1.15bar
Κόφτης στροφών: 6800 rpm

Ιπποδύναμη: 210hp
Ροπή: 310Nm


Stage 2:

Βελτιώσεις κινητήρα:

-Cold air intake 
-Aftermarket IC
-Full 63.5mm exhaust
-Stage 2 Software upgrade

Απόδοση κινητήρα:

Μέγιστη πίεση: 1.8bar@3100 rpm
Σταθερή πίεση:1.5bar
Πίεση στον κόφτη:1.25bar
Κόφτης στροφών: 7000 rpm

Ιπποδύναμη: 225hp
Ροπή: 380Nm

 
Stage 2 Dyno: 

595 2

 

 

 

 

 












Αναβάθμιση λογισμικού:

Ρυθμίστηκε το Sport ON να δίνει τα μέγιστα το μοτέρ με πίεση υπερπλήρωσης 1.5bar overboost, 1.2 σταθερό, 0.85 στις 6000rpm. Στο Sport OFF μπορούμε να έχουμε πολλές επιλογές. Προτείνεται να αφήνεται στις εργοστασιακές ρυθμίσεις ή να δίνεται λίγο overboost για να ευνοούνται οι προσπεράσεις ή να ρυθμιστει ως γραμμικο χωρις over. Επίσης μπορεί να ρυθμιστεί ξεχωριστά για το Sport ON/OFF η απόκριση της πεταλούδας γκαζιού.

Τrack use:

Στην περίπτωση αυτη έχουμε το ίδιο setup και η διαφορα ειναι στην ρύθμιση του προγράμματος καταργώντας την λειτουργεια overboost και έχοντας σταθερή πιεση 1.3bar απο χαμηλα μεχρι κ τις 5000RPM ενω σταδιακα ψηλα πεφτει στο 1.05bar. Ετσι περιορίζεται η ροπή στα 27kgm αποτρέποντας τα άσκοπα σπινιαρίσματα! Επίσης ενεργοποιούμε την επιλογή left foot braking για καλύτερο έλεγχο του αυτοκινήτου στις στροφές από τους πιο έμπειρους οδηγούς!

Τέλος μπορούν να τοποθετηθούν κ οι εργοστασιακές ρυθμίσεις του SS!

Λόγω της μηχανικής ομοιότητας του Abarth 500 και Abarth 500 esseesse και μόνης διαφοροποίησης στην χαρτογράφηση της ECU, όλες οι παραπάνω αναβαθμίσεις ισχυουν και για το esse esse!Το Boost Control γίνεται μέσω του εργοστασιακού εγκεφάλου και της βαλβίδας Ν75

Χρηση 95/100 οκτανιων

Special features:

COMING SOON:
* Antilag Launch Control

* Flatshift/No Lift Shift

 

Find us on Facebook
Visit our Youtube Channel