Κατασκευαστές
Motor
Marine
Abarth 695 1.4 T-jet 190Hp - Stage 1 & 2 (2014-) |
To 695 Abarth αποτελείται από έναν κινητήρα της Fiat 1368cc 16ν εξοπλισμένο με τον στροβιλοσυμπιεστή GT1446. Bελτίωση μέχρι 220 Hp. Παρακάτω θα βρείτε αναβαθμίσεις Stage 1 και Stage 2..
Χαρακτηριστικά εργοστασιακού κινητήρα: Χωρητικοτητα: 1368cc Μέγιστη πίεση: 1.6bar@3100 rpm Ιπποδύναμη: 190hp
Stage 1: Βελτιώσεις κινητήρα: -Stage 1 Software upgrade Απόδοση κινητήρα: Μέγιστη πίεση: 1.6bar@3100 rpm Ιπποδύναμη: 210hp
Βελτιώσεις κινητήρα: -Cold air intake Απόδοση κινητήρα: Μέγιστη πίεση: 1.8bar@3100 rpm Ιπποδύναμη: 220hp
Αναβάθμιση λογισμικού: Ρυθμίστηκε το Sport ON να δίνει τα μέγιστα το μοτέρ με πίεση υπερπλήρωσης 1.5bar overboost, 1.2 σταθερό, 0.85 στις 6000rpm. Στο Sport OFF μπορούμε να έχουμε πολλές επιλογές. Προτείνεται να αφήνεται στις εργοστασιακές ρυθμίσεις ή να δίνεται λίγο overboost για να ευνοούνται οι προσπεράσεις ή να ρυθμιστει ως γραμμικο χωρις over. Επίσης μπορεί να ρυθμιστεί ξεχωριστά για το Sport ON/OFF η απόκριση της πεταλούδας γκαζιού. Τrack use: Στην περίπτωση αυτη έχουμε το ίδιο setup και η διαφορα ειναι στην ρύθμιση του προγράμματος καταργώντας την λειτουργεια overboost και έχοντας σταθερή πιεση 1.3bar απο χαμηλα μεχρι κ τις 5000RPM ενω σταδιακα ψηλα πεφτει στο 1.05bar. Ετσι περιορίζεται η ροπή στα 27kgm αποτρέποντας τα άσκοπα σπινιαρίσματα! Επίσης ενεργοποιούμε την επιλογή left foot braking για καλύτερο έλεγχο του αυτοκινήτου στις στροφές από τους πιο έμπειρους οδηγούς! Τέλος μπορούν να τοποθετηθούν κ οι εργοστασιακές ρυθμίσεις του SS! Λόγω της μηχανικής ομοιότητας του Abarth 500 και Abarth 500 esseesse και μόνης διαφοροποίησης στην χαρτογράφηση της ECU, όλες οι παραπάνω αναβαθμίσεις ισχυουν και για το esse esse!Το Boost Control γίνεται μέσω του εργοστασιακού εγκεφάλου και της βαλβίδας Ν75 Special features: |