Στην συγκεκριμένη ΒΤ εφαρμογή επιλέξαμε Turbo Mitsubishi TD04.
Παρακάτω θα βρείτε αναβαθμίσεις RL 250, RL 250+ και RL 300.
Χαρακτηριστικά εργοστασιακού κινητήρα:
Χωρητικοτητα: 1368cc Διάμετρος χ διαδρομή: 72 x 84 (mm) Σχέση συμπίεσης: 9.8:1 Υπερσυμπιεστης: IHI Vl38
Μέγιστη πίεση: 1.3bar@2500 rpm Σταθερή πίεση:0.9bar Πίεση στον κόφτη:0.6bar Κόφτης στροφών: 6500 rpm
Ιπποδύναμη: 155hp Ροπή: 240Nm
RL 250:
Βελτιώσεις κινητήρα: -TD04L-13T turbocharger -Bosch EV14 380cc injectors -Software optimized for 100 oct fuel -ECU boost control via N75 valve -Full 63.5mm exhaust -Stage 3 RL250 Software upgrade
Απόδοση κινητήρα: Μέγιστη πίεση: 1.35bar@3300 rpm Σταθερή πίεση:1.3bar Πίεση στον κόφτη:1.15bar Κόφτης στροφών: 7100 rpm
Ιπποδύναμη: 235hp Ροπή: 300Nm
Revlimit RL250 kit link: -> Revlimit T-Jet RL250 kit
Dyno:
RL 250+:
Βελτιώσεις κινητήρα: -TD04L-13T turbocharger -Stage 2 camshafts (Colombo & bariani road medium or from 1.4 NA engine) -Bosch EV14 380cc injectors -Software optimized for 100 oct fuel -ECU boost control via N75 valve -Full 63.5mm exhaust -Stage 3 RL250+ Software upgrade
Απόδοση κινητήρα: Μέγιστη πίεση: 1.4bar@3400 rpm Σταθερή πίεση:1.4bar Πίεση στον κόφτη:1.35bar Κόφτης στροφών: 7000 rpm
Ιπποδύναμη: 267hp Ροπή: 310Nm
Revlimit RL250+ kit link: -> Revlimit T-Jet RL250+ kit
Dyno:
Αναβάθμιση λογισμικού:
Special features:
* Antilag Launch Control * Flatshift/No Lift Shift * Ενεργοποίηση του CITY button σαν Abarth SPORT mode
Το Boost Control γίνεται μέσω του εργοστασιακού εγκεφάλου και της βαλβίδας Ν75.
Χρηση 98/100 οκτανιων.
|