• Slide 5en

    VW Golf GTI PTE6266 877Hp

  • slide 6en

    VW Golf GTI GTX3076 0-402m@10.8sec 2WD TSI World Record

  • Slide 4en

    VW Polo GTI PTE 5130 setup

  • Slide 1en

    Abarth Grande Punto PTE 5128 418whp

  • Slide 3en

    VW Golf GTI GTX3071 setup 

Brands

Motor

Marine

Fiat Bravo 1.4 T-jet - TD04

Στην συγκεκριμένη ΒΤ εφαρμογή επιλέξαμε Turbo  Mitsubishi TD04.

Παρακάτω θα βρείτε αναβαθμίσεις RL 250, RL 250+ και RL 300.

 

 

Χαρακτηριστικά εργοστασιακού κινητήρα:    

Χωρητικοτητα: 1368cc                           
Διάμετρος χ διαδρομή: 72 x 84 (mm)
Σχέση συμπίεσης: 9.8:1
Υπερσυμπιεστης: IHI Vl38

Μέγιστη πίεση: 1.3bar@2500 rpm
Σταθερή πίεση:0.9bar
Πίεση στον κόφτη:0.6bar
Κόφτης στροφών: 6500 rpm

Ιπποδύναμη: 155hp
Ροπή: 240Nm


RL 250:

Βελτιώσεις κινητήρα:
-TD04L-13T turbocharger
-Bosch EV14 380cc injectors
-Software optimized for 100 oct fuel
-ECU boost control via N75 valve
-Full 63.5mm exhaust
-Stage 3 RL250 Software upgrade

Απόδοση κινητήρα:
Μέγιστη πίεση: 1.35bar@3300 rpm
Σταθερή πίεση:1.3bar
Πίεση στον κόφτη:1.15bar
Κόφτης στροφών: 7100 rpm

Ιπποδύναμη: 235hp
Ροπή: 300Nm

Revlimit RL250 kit link:
-> Revlimit T-Jet RL250 kit

Dyno:

 


RL 250+:

Βελτιώσεις κινητήρα:
-TD04L-13T turbocharger
-Stage 2 camshafts (Colombo & bariani road medium or from 1.4 NA engine)
-Bosch EV14 380cc injectors
-Software optimized for 100 oct fuel
-ECU boost control via N75 valve
-Full 63.5mm exhaust
-Stage 3 RL250+ Software upgrade

Απόδοση κινητήρα:
Μέγιστη πίεση: 1.4bar@3400 rpm
Σταθερή πίεση:1.4bar
Πίεση στον κόφτη:1.35bar
Κόφτης στροφών: 7000 rpm

Ιπποδύναμη: 267hp
Ροπή: 310Nm

Revlimit RL250+ kit link:
-> Revlimit T-Jet RL250+ kit

Dyno:

 

Αναβάθμιση λογισμικού:

Special features:

* Antilag Launch Control
* Flatshift/No Lift Shift
* Ενεργοποίηση του CITY button σαν Abarth SPORT mode

Το Boost Control γίνεται μέσω του εργοστασιακού εγκεφάλου και της βαλβίδας Ν75.

Χρηση 98/100 οκτανιων.

 

 

 

Find us on Facebook
Visit our Youtube Channel