Κατασκευαστές
Motor
Marine
Special features
UserSetable antilag-Launch Control |
Τοuser-Setable antilag Launch Control είναι μία αποκλειστική καινοτομία της Revlimit είδικά στα VAG 20VT, 2.0TFSi/TSi, 2.7T & R32 και σύντομα στα 1.4TSi/TFSi, 1.8TSi/TFSi οπως και στα FIAT/Lancia/Alfa Romeo 1.4 T-Jet όπου δίνει την δυνατότητα στον οδηγό να ξεκινήσει εν στάση το όχημα με πλήρη πίεση. Η λειτουργία αυτη ειναι εφικτή τόσο σε χειροκίνητα όσο και σε DSG σασμάν. H επιλογή user Setable δινεί στο χρήστη τη δυνατότητα να εναλλάσει άμεσα τις στροφές εκκίνησης (Launch RPM) μέσω συνδυασμού To Launch Control έρχεται σε λειτουργία μονο εαν ειναι πατημένος ο συμπλεκτης στα χειροκινητα ή μονο εαν ειναι δυνατά πατημένο το φρένο στα DSG* * στα DSG απενεργοποιούμε το απλο Launch Control απο την TCU του DSG ωστε να μας επιτρέπει να έχουμε πλήρη έλεγχο του antilag LC από τον εγκέφαλο Με ποιό τρόπο γίνεται να έχουμε πίεση χωρίς φορτίο στο τούρμπο? * Με την χρηση του antilag μέσω timing retard ναι μεν θα εχουμε αρκετα απότομο spool και υψηλη πιεση αλλα οι θερμοκρασίες στην πολλαπλη και πανω στο Επισης γνωστοποιούμε ότι δεν φέρουμε καμία ευθύνη ζημιάς σε πολλαπλη ή τούρμπο όταν η λειτουργία αυτή είναι ενεργοποιμένη στο software!
|
Multimap Switching 2.0TFSi, 20VT, 2.7T & R32 |
Τo MapSwitching είναι ενα καινοτομο χαρακτηριστικό των προγραμμάτων μας, το οποίο είναι διαθέσιμο στα VAG 20vt, 2.0TFSi, 2.7T & R32 και σύντομα στα 1.4 TSi/TFSi, 1.8 TSi/TFSi, με το οποίο ο χρήστης έχει την δυνατότητα να εναλλασει προγράμματα μέσω Cruise Control είτε μέσω ενός συνδιασμού των πετάλ γκαζι+φρένο! * Χρήση Cruise Control: * Χρήση accPED + Brake: Η απεικόνηση της εναλλαγής του προγράμματος γίνεται μεσω της λυχνίας EPC ή μέσω του στροφόμετρου, π.χ.:
Πως γίνεται να υπαρχουν 4 διαφορετικά προγράμματα μέσα στην εργοστασιακή ECU? Το binary file της εργοστασιακης ECU είναι γραμμένο κατα 60-70% οπότε υπαρχει ενα 30-40% κενού χώρου μεσα στη FLASH memory. Εκεί τοποθετούμε Με το MapSwitching μπορούμε να έχουμε:
|
FlatShift - Knock Warning - Shiftlight |
FlatShift To FlatShift (shift-cut) είναι μια διαδικασία κατά την οποία ο οδηγός έχει την δυνατότητα να κάνει αλλαγή ταχύτητας κρατώντας το πετάλ του * Πλεονεκτήματα FlatShift
Knock Warning To Knock Wanring είναι μία επιπλέον καινοτομία της Revlimit η οποία έχει να κάνει με την προστασία του κινητήρα απο πειράκια και την γνωστοποίηση * Πλεονεκτήματα Knock Wanring
Shiftlight Το γνωστό σε όλους μας Shiftlight, το οποίο προειδοποιεί τον οδηγό πότε να αλλάξει ταχύτητα, έχουμε ρυθμίσει στην εργοστασιακή ECU να λειτουργεί
|