• Slide5

    VW Golf GTI PTE 6266 877Hp

  • Slide 1

    Abarth Grande Punto PTE 5128 418whp

  • Slide 4

    VW Polo GTI PTE 5130 setup

  • Slide 3

    VW Golf GTI GTX3071 setup 

  • slide 6

    VW Golf GTI GTX3076 0-402m@10.8sec 2WD TSI World Record

Κατασκευαστές

Motor

Marine

Special features

UserSetable antilag-Launch Control

Τοuser-Setable antilag Launch Control είναι μία αποκλειστική καινοτομία της Revlimit είδικά στα VAG 20VT, 2.0TFSi/TSi, 2.7T & R32 και σύντομα στα 1.4TSi/TFSi, 1.8TSi/TFSi  οπως και στα FIAT/Lancia/Alfa Romeo 1.4 T-Jet όπου δίνει την δυνατότητα στον οδηγό να ξεκινήσει εν στάση το όχημα με πλήρη πίεση. Η λειτουργία αυτη ειναι εφικτή τόσο σε χειροκίνητα όσο και σε DSG σασμάν.

H επιλογή user Setable δινεί στο χρήστη τη δυνατότητα να εναλλάσει άμεσα τις στροφές εκκίνησης (Launch RPM) μέσω συνδυασμού
των πετάλ Brake+Clutch στα χειροκίνητα σασμαν ή μεσω του διακόπτη Cruise Control στα DSG.

To Launch Control έρχεται σε λειτουργία μονο εαν ειναι πατημένος ο συμπλεκτης στα χειροκινητα ή μονο εαν ειναι δυνατά πατημένο το φρένο στα DSG*

* στα DSG απενεργοποιούμε το απλο Launch Control απο την TCU του DSG ωστε να μας επιτρέπει να έχουμε πλήρη έλεγχο του antilag LC από τον εγκέφαλο
του κινητήρα.

Με ποιό τρόπο γίνεται να έχουμε πίεση χωρίς φορτίο στο τούρμπο?
Αυτό το πετυχαίνουμε με την λειτουργία antilag, η οποια εχει ως κύριο χαρακτηριστικό το ignition cut και το timing retard, δηλαδη την αργοπορεία ανάφλεξης
με αποτέλεσμα να μεταφέρουμε την καύση εκτός θαλάμου καυσης και συγκεκριμένα μέσα στην πολλαπλή εξαγωγής και πάνω στο Turbo*. Με αυτό τον τρόπο
πετυχαίνουμε το σπουλάρισμα του τουρμπο.

* Με την χρηση του antilag μέσω timing retard ναι μεν θα εχουμε αρκετα απότομο spool και υψηλη πιεση αλλα οι θερμοκρασίες στην πολλαπλη και πανω στο
τούρμπο αυξάνονται απότομα. Η λειτουργία αυτή προορίζεται για drag-racing κινητήρες καθώς η εκτεταμένη χρήση της προκαλεί ζημιά στην πολλαπλή και
το τούρμπο

Επισης γνωστοποιούμε ότι δεν φέρουμε καμία ευθύνη ζημιάς σε πολλαπλη ή τούρμπο όταν η λειτουργία αυτή είναι ενεργοποιμένη στο software!

                                   


Revlimit - antilag Launch Control in VAG 20vt (stock ECU)

Multimap Switching 2.0TFSi, 20VT, 2.7T & R32

Τo MapSwitching είναι ενα καινοτομο χαρακτηριστικό των προγραμμάτων μας, το οποίο είναι διαθέσιμο στα VAG 20vt, 2.0TFSi, 2.7T & R32 και σύντομα στα 1.4 TSi/TFSi, 1.8 TSi/TFSi, με το οποίο ο χρήστης έχει την δυνατότητα να εναλλασει προγράμματα μέσω Cruise Control είτε μέσω ενός συνδιασμού των πετάλ γκαζι+φρένο!

* Χρήση Cruise Control:
O διακόπτης CC λειτουργεί ως MapSwitching όταν το αυτοκίνητο κινείται κάτω απο 10χλμ και με λιγότερες απο 1500RPM. Σε κάθε άλλη περίπτωση,
δηλαδή το αυτοκίνητο να κινείται ανω των 10χλμ ή να εχει περισσότερες απο 1500RPM, o διακόπτη CC λειτουργεί ως Cruise Control.

* Χρήση accPED + Brake:
Με ένα συνδιαζόμενο πατημα των παταλ γκαζιόυ και φρένου πραγματοποιείται η εναλλαγή των χαρτών. Αύτο το σύστημα προτείνεται στα αυτοκίνητα τα
οποία δεν έχουν ενσωματωμένο Cruise Control.

Η απεικόνηση της εναλλαγής του προγράμματος γίνεται μεσω της λυχνίας EPC ή μέσω του στροφόμετρου, π.χ.:
-1000rpm->map1
-2000rpm->map2
-3000rpm->map3
-4000rpm->map4

Πως γίνεται να υπαρχουν 4 διαφορετικά προγράμματα μέσα στην εργοστασιακή ECU?

Το binary file της εργοστασιακης ECU είναι γραμμένο κατα 60-70% οπότε υπαρχει ενα 30-40% κενού χώρου μεσα στη FLASH memory. Εκεί τοποθετούμε
τον έξτρα κωδικά μας με άλλα 3 προγράμματα.

Με το MapSwitching μπορούμε να έχουμε:
* Χρονισμό ανάφλεξης
* Έλεγχο πιεσης
* Ζητούμενο λαμδα αναλογίας καυσίμου/αέρα
* Σετάρισμα διαφορετικών τύπων καυσίμου με διαφορετικο στοιχειομετρικο AFR οπως Ε85, Μ85 

Revlimit - Multimap Switching in VAG 2.0TFSi (Bosch MED9.1)

FlatShift - Knock Warning - Shiftlight

FlatShift

To FlatShift (shift-cut) είναι μια διαδικασία κατά την οποία ο οδηγός έχει την δυνατότητα να κάνει αλλαγή ταχύτητας κρατώντας το πετάλ του
γκαζιού πατημένο και χρησιμοποιώντας μόνο τον συμπλέκτη. Κατά την λειτουργία του FlatShift, αυτό που κάνουμε, ώστε το σασμάν να δεχτεί την
αλλαγή σχέσης χωρίς να γίνει ζημιά, είναι διακοπή ανάφλεξης (ignition-cut) ή αργοπορεία ανάφλεξης (timing retard) για χρήση antilag.
Η στάνταρ ρύθμιση που προτείνουμε για το FlatShift είναι στα 200ms για τα ''νορμάλ χέρια'', ενώ οι πιο έμπειροι οδηγοί θα επωφεληθούν με χρόνο shift-cut κάτω των 200ms.

* Πλεονεκτήματα FlatShift
-
Κατά την αλλαγή σχέσης δεν "ξεφουσκώνει" το τουρμπο
- Προστασία συγχρονιζέ του σασμάν κατά τις βίαιες αλλαγές
- Κέρδος αρκετών ms σε χρόνους 0-400m
- Μέσω του antilag-FlatShift το τούρμπο παραμένει πλήρως "φουσκωμένο" 

Knock Warning

To Knock Wanring είναι μία επιπλέον καινοτομία της Revlimit η οποία έχει να κάνει με την προστασία του κινητήρα απο πειράκια και την γνωστοποίηση
του οδηγού ότι ο κινητήρας είναι έτοιμος να χτυπήσει πειράκια.
Ο οδηγός ενημερώνεται μέσω της Λυχνίας Check Engine (MIL) η οποία αναβοσβήνει όταν η ECU διαγνώσει υψηλό timing retard μέσω των knock
sensors. Πιο συγκεκριμένα, σετάρουμε by default το knock warning στις -9 μοιρες, δηλαδή όταν στο MB020 (Measuring Block 020) δούμε σε τουλάχιστον
έναν κύλινδρο διόρθωση κατά 9 μοίρες στην προπορεία ανάφλεξης (advance timing) τότε η λυχνία MIL αναβοσβήνει με συχνότητα 5Hz. Σε αυτή την
περίπτωση σταματάμε να πιέζουμε το μοτέρ καθώς είναι σε κρίσιμη κατάσταση και βρίσκουμε τον λόγο που συνέβη.

* Πλεονεκτήματα Knock Wanring
- Πρόληψη νοθευμένης βενζίνης
- Πρόληψη σε σφάλμα λειτουργίας σε όσα αμάξια εξοπλίζονται με σύστημα Water Methanol injection
- Πρόληψη σε ελλατωματική λειτουργία του μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων στα TFSi το οποίο προκαλει υψηλό timing retard
- Πρόληψη καταστροφής κινητήρα

 

Shiftlight

Το γνωστό σε όλους μας Shiftlightτο οποίο προειδοποιεί τον οδηγό πότε να αλλάξει ταχύτητα, έχουμε ρυθμίσει στην εργοστασιακή ECU να λειτουργεί
μέσω της ειδικής λυχνίας EPC σε όποιες στροφές επιθυμεί ο οδηγός, είτε με στατικό άναμμα της λυχνίας είτε με μεταβαλλόμενο άναμμα της λυχνίας.

 

Find us on Facebook
Visit our Youtube Channel