• Slide5

    VW Golf GTI PTE 6266 877Hp

  • Slide 1

    Abarth Grande Punto PTE 5128 418whp

  • Slide 4

    VW Polo GTI PTE 5130 setup

  • Slide 3

    VW Golf GTI GTX3071 setup 

  • slide 6

    VW Golf GTI GTX3076 0-402m@10.8sec 2WD TSI World Record

Κατασκευαστές

Motor

Marine

Fiat Bravo 1.4 T-Jet 155Hp - Stage 1 & 2

Βελτίωση από 180 εως 185 ίππους για τον T-Jet κινητήρα του Fiat Bravo.

Παρακάτω θα βρείτε αναβαθμίσεις Stage 1 και Stage 2.

 

 

 

Χαρακτηριστικά εργοστασιακού κινητήρα:    

Χωρητικοτητα: 1368cc                           
Διάμετρος χ διαδρομή: 72 x 84 (mm)
Σχέση συμπίεσης: 9.8:1
Υπερσυμπιεστης: IHI Vl36

Μέγιστη πίεση: 1.3bar@2500 rpm
Σταθερή πίεση:0.9bar
Πίεση στον κόφτη:0.6bar
Κόφτης στροφών: 6500 rpm

Ιπποδύναμη: 155hp
Ροπή: 240Nm

 

Stage 1:

Βελτιώσεις κινητήρα:

-Stage 1 Software upgrade

Απόδοση κινητήρα:

Μέγιστη πίεση: 1.3bar@2500 rpm 
Σταθερή πίεση:1.15bar 
Πίεση στον κόφτη:0.8bar 
Κόφτης στροφών: 6500 rpm

Ιπποδύναμη: 180hp
Ροπή: 285Nm

 

 

Stage 2:

Βελτιώσεις κινητήρα:

-Full 63.5mm exhaust 

-Air filter

-Stage 2 Software upgrade

Απόδοση κινητήρα:
Μέγιστη πίεση: 1.5bar@2500 rpm 
Σταθερή πίεση:1.3bar 
Πίεση στον κόφτη:0.9bar
Κόφτης στροφών: 6500 rpm

Ιπποδύναμη: 185hp
Ροπή: 300Nm

Dyno:

 

 

 

 

 

 

 

  

 

Αναβάθμιση λογισμικού:

Special features:

* Επιλεγόμενο από τον χρήστη antilag Launch Control
* Flatshift/No Lift Shift

Ρυθμίστηκε το Sport ON να δίνει τα μέγιστα το μοτέρ με πίεση υπερπλήρωσης 1.5bar overboost, 1.2 σταθερό, 0.85 στις 6000rpm. Στο Sport OFF μπορούμε να έχουμε πολλές επιλογές. Προτείνεται να ρυθμιζεται το Sport OFF γραμμικο 1bar χωρις over k ψηλα να ριχνουμε λιγο την πιεση, ωστε να ειναι πιο ξεκουραστο για το αμαξι κ την τουρμπινα. Επίσης μπορεί να ρυθμιστεί ξεχωριστά για το Sport ON/OFF η απόκριση της πεταλούδας γκαζιού.

Το Boost Control γίνεται μέσω το εργοστασιακού εγκεφάλου και της βαλβίδας Ν75.

Χρηση 98/100 οκτανιων. 

 

 

Find us on Facebook
Visit our Youtube Channel