• Slide5

    VW Golf GTI PTE 6266 877Hp

  • Slide 1

    Abarth Grande Punto PTE 5128 418whp

  • Slide 4

    VW Polo GTI PTE 5130 setup

  • Slide 3

    VW Golf GTI GTX3071 setup 

  • slide 6

    VW Golf GTI GTX3076 0-402m@10.8sec 2WD TSI World Record

Κατασκευαστές

Motor

Marine

Multimap Switching 2.0TFSi, 20VT, 2.7T & R32

Τo MapSwitching είναι ενα καινοτομο χαρακτηριστικό των προγραμμάτων μας, το οποίο είναι διαθέσιμο στα VAG 20vt, 2.0TFSi, 2.7T & R32 και σύντομα στα 1.4 TSi/TFSi, 1.8 TSi/TFSi, με το οποίο ο χρήστης έχει την δυνατότητα να εναλλασει προγράμματα μέσω Cruise Control είτε μέσω ενός συνδιασμού των πετάλ γκαζι+φρένο!

* Χρήση Cruise Control:
O διακόπτης CC λειτουργεί ως MapSwitching όταν το αυτοκίνητο κινείται κάτω απο 10χλμ και με λιγότερες απο 1500RPM. Σε κάθε άλλη περίπτωση,
δηλαδή το αυτοκίνητο να κινείται ανω των 10χλμ ή να εχει περισσότερες απο 1500RPM, o διακόπτη CC λειτουργεί ως Cruise Control.

* Χρήση accPED + Brake:
Με ένα συνδιαζόμενο πατημα των παταλ γκαζιόυ και φρένου πραγματοποιείται η εναλλαγή των χαρτών. Αύτο το σύστημα προτείνεται στα αυτοκίνητα τα
οποία δεν έχουν ενσωματωμένο Cruise Control.

Η απεικόνηση της εναλλαγής του προγράμματος γίνεται μεσω της λυχνίας EPC ή μέσω του στροφόμετρου, π.χ.:
-1000rpm->map1
-2000rpm->map2
-3000rpm->map3
-4000rpm->map4

Πως γίνεται να υπαρχουν 4 διαφορετικά προγράμματα μέσα στην εργοστασιακή ECU?

Το binary file της εργοστασιακης ECU είναι γραμμένο κατα 60-70% οπότε υπαρχει ενα 30-40% κενού χώρου μεσα στη FLASH memory. Εκεί τοποθετούμε
τον έξτρα κωδικά μας με άλλα 3 προγράμματα.

Με το MapSwitching μπορούμε να έχουμε:
* Χρονισμό ανάφλεξης
* Έλεγχο πιεσης
* Ζητούμενο λαμδα αναλογίας καυσίμου/αέρα
* Σετάρισμα διαφορετικών τύπων καυσίμου με διαφορετικο στοιχειομετρικο AFR οπως Ε85, Μ85 

Revlimit - Multimap Switching in VAG 2.0TFSi (Bosch MED9.1)

Find us on Facebook
Visit our Youtube Channel