FlatShift
To FlatShift (shift-cut) είναι μια διαδικασία κατά την οποία ο οδηγός έχει την δυνατότητα να κάνει αλλαγή ταχύτητας κρατώντας το πετάλ του γκαζιού πατημένο και χρησιμοποιώντας μόνο τον συμπλέκτη. Κατά την λειτουργία του FlatShift, αυτό που κάνουμε, ώστε το σασμάν να δεχτεί την αλλαγή σχέσης χωρίς να γίνει ζημιά, είναι διακοπή ανάφλεξης (ignition-cut) ή αργοπορεία ανάφλεξης (timing retard) για χρήση antilag. Η στάνταρ ρύθμιση που προτείνουμε για το FlatShift είναι στα 200ms για τα ''νορμάλ χέρια'', ενώ οι πιο έμπειροι οδηγοί θα επωφεληθούν με χρόνο shift-cut κάτω των 200ms.
* Πλεονεκτήματα FlatShift - Κατά την αλλαγή σχέσης δεν "ξεφουσκώνει" το τουρμπο - Προστασία συγχρονιζέ του σασμάν κατά τις βίαιες αλλαγές - Κέρδος αρκετών ms σε χρόνους 0-400m - Μέσω του antilag-FlatShift το τούρμπο παραμένει πλήρως "φουσκωμένο"
Knock Warning
To Knock Wanring είναι μία επιπλέον καινοτομία της Revlimit η οποία έχει να κάνει με την προστασία του κινητήρα απο πειράκια και την γνωστοποίηση του οδηγού ότι ο κινητήρας είναι έτοιμος να χτυπήσει πειράκια. Ο οδηγός ενημερώνεται μέσω της Λυχνίας Check Engine (MIL) η οποία αναβοσβήνει όταν η ECU διαγνώσει υψηλό timing retard μέσω των knock sensors. Πιο συγκεκριμένα, σετάρουμε by default το knock warning στις -9 μοιρες, δηλαδή όταν στο MB020 (Measuring Block 020) δούμε σε τουλάχιστον έναν κύλινδρο διόρθωση κατά 9 μοίρες στην προπορεία ανάφλεξης (advance timing) τότε η λυχνία MIL αναβοσβήνει με συχνότητα 5Hz. Σε αυτή την περίπτωση σταματάμε να πιέζουμε το μοτέρ καθώς είναι σε κρίσιμη κατάσταση και βρίσκουμε τον λόγο που συνέβη.
* Πλεονεκτήματα Knock Wanring - Πρόληψη νοθευμένης βενζίνης - Πρόληψη σε σφάλμα λειτουργίας σε όσα αμάξια εξοπλίζονται με σύστημα Water Methanol injection - Πρόληψη σε ελλατωματική λειτουργία του μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων στα TFSi το οποίο προκαλει υψηλό timing retard - Πρόληψη καταστροφής κινητήρα
Shiftlight
Το γνωστό σε όλους μας Shiftlight, το οποίο προειδοποιεί τον οδηγό πότε να αλλάξει ταχύτητα, έχουμε ρυθμίσει στην εργοστασιακή ECU να λειτουργεί μέσω της ειδικής λυχνίας EPC σε όποιες στροφές επιθυμεί ο οδηγός, είτε με στατικό άναμμα της λυχνίας είτε με μεταβαλλόμενο άναμμα της λυχνίας.
|