Στάδια βελτίωσης από 205 έως 250 ίππους για τον κινητήρα 1.4TSI του VW Golf GT.
Παρακάτω θα βρείτε αναβαθμίσεις Stage 1, Stage 2, stage 2+ & Stage 2+ Extreme.
Χαρακτηριστικά εργοστασιακού κινητήρα:
Χωρητικοτητα: 1390cc Διάμετρος χ διαδρομή: 76.5 x 75.6 (mm) Σχέση συμπίεσης: 10:1 Υπερσυμπιεστης: KKK K03
Μέγιστη πίεση: 1.35bar@1500 rpm Σταθερή πίεση:0.8bar Πίεση στον κόφτη:0.7bar Κόφτης στροφών: 6500 rpm
Ιπποδύναμη: 170hp Ροπή: 240Nm
Stage 1:
Βελτιώσεις κινητήρα:
-Stage 1 Software upgrade
Απόδοση κινητήρα: Μέγιστη πίεση: 1.4bar@2000 Σταθερή πίεση:1.25bar Πίεση στον κόφτη:0.9bar Κόφτης στροφών: 7000 rpm
Ιπποδύναμη: 205hp Ροπή: 300Nm
Stage 2:
Βελτιώσεις κινητήρα: -Ελεύθερο σύστημα εισαγωγής αέρα -Πλήρης εξάτμιση 63.5mm με ελεύθερο καταλύτη -Stage 2 Software upgrade
Απόδοση κινητήρα: Μέγιστη πίεση: 1.4bar@2000 Σταθερή πίεση:1.4bar Πίεση στον κόφτη:1.1bar Κόφτης στροφών: 7000 rpm
Ιπποδύναμη: 220hp Ροπή: 320Nm
Stage 2+:
Βελτιώσεις κινητήρα: -Ελεύθερο σύστημα εισαγωγής αέρα -Πλήρης εξάτμιση 63.5mm με ελεύθερο καταλύτη -Αντλία υψηλής -IC -Stage 2+ Software upgrade
Απόδοση κινητήρα: Μέγιστη πίεση: 1.6bar@2000 Σταθερή πίεση:1.5bar Πίεση στον κόφτη:1.3bar Κόφτης στροφών: 7000 rpm
Ιπποδύναμη: 225hp Ροπή: 335Nm
Stage 2+ Extreme:
Βελτιώσεις κινητήρα: -Ελεύθερο σύστημα εισαγωγής αέρα -Πλήρης εξάτμιση 63.5mm με ελεύθερο καταλύτη -Αντλία υψηλής -IC -Wastegate forge -Ελατήρια βαλβιδών -Stage 2+ Extreme Software upgrade
Απόδοση κινητήρα: Μέγιστη πίεση: 1.75bar@2000 Σταθερή πίεση:1.6bar Πίεση στον κόφτη:1.3bar Κόφτης στροφών: 7000 rpm
Ιπποδύναμη: 250hp Ροπή: 355Nm
Αναβάθμιση λογισμικού:
Το Boost Control γίνεται μέσω του εργοστασιακού εγκεφάλου και της βαλβίδας Ν75.
Χρηση 95/100 οκτανιων.
|